Sposoby wysyłki, formy transportu

Zasady wysyłki zamówionego towaru:

Dostawy są realizowane w ciągu 1-7 dni roboczych od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. W zależności od wybranego towaru, bombki z imieniem i dedykacją lub logotypem realizowane są po wpłacie pieniędzy na konto. Bombek z imieniem, dedykacją, logotypem nie wysyłamy za pobraniem. Towar wysyłany jest na terenie Polski Kurierem UPS lub Pocztą Polską.

Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna.

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
Standardowo paczka zaklejona jest firmową taśmą z logo producenta.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została naruszona podczas transportu.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Zwroty i reklamacje

Nie przyjmujemy zwrotów Bombek z imieniem, dedykacją, logotypem, wszystkie inne bombki można zwrócić do 10 dni od daty zakupu. Towar zwracany nie może nosić żadnych śladów użytkowania, towar zwracany wysyłany jest na koszt zamawiającego. Sklep Bombki.pl nie będzie przyjmował zwrotów wysłanych do sklepu z opcja za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia. W przypadku stłuczenia bombek podczas transportu zamawiający powinien wysłać zdjęcia zbitych bombek na adres zaneta@kadpol.pl i zgłosić reklamację.

 

NR KONTA

 

  • 21 1090 1375 0000 0001 1417 5467

    Logi.pl - "bombki.pl"

    ul. Swarzędzka 41

    62-200 Gniezno

 

  • w tytule przelewu zawsze prosimy podać swoje imię i nazwisko i numer zamówienia.